Homepage optimaliseren; 5 tips voor meer conversies
Maak van jouw homepage een F5 tornado, voor het meeste effect. Optimaliseer je hompage met vijf expert tips. Inclusief praktijkvoorbeelden van landelijke verzekeraars (wel zo veilig tijdens een storm).
Lees meerDrie oorzaken waardoor mobiele bezoekers jouw website verlaten
Verlaten je website bezoekers jouw site sneller dan het licht? De drie belangrijkste redenen waarom ze jouw website liever links laten liggen. Tipje van de sluier; het heeft met mobiele websites te maken.
Lees meerVijf zoekmachine optimalisatie tips voor 2016
Dit jaar hebben flink wat wijzigingen plaatsgevonden als het gaat om de manier waarop zoekmachines websites beoordelen en ranken. Nu het jaar bijna wordt afgesloten, kijken we vooruit naar het nieuwe jaar. Dat doen we met vijf expert zoekmachine optimalisatie tips voor 2016.
Lees meerGoogle Penalty; zo herstel je jouw website
Een penalty van Google is een strafmaatregel voor het ernstig overtreden van de Google richtlijnen voor webmasters. Ontdek of jouw website slachtoffer is van een Google penalty, en hoe je dit herstelt.
Lees meerHet belang van mobiele websites voor de horeca; vier redenen
Zijn mensen met een smartphone welkom in je bedrijf? Gekke vraag? Toch niet. Veel ondernemers houden de deur voor mobieltjes dicht op hun website. Vier redenen voor een mobiele website.
Lees meerHoe reageer je op klachten via social media
Als je een fout maakt, kunnen klanten boos worden op jouw bedrijf. Als klanten op social media klagen, moet je reageren, maar hoe reageer je het best?
Lees meerOmzet verhogen met retargeting
Retargeting is een samenvoeging van retarget marketing. Dit is een uiterst effectieve manier om sitebezoekers terug te halen. Hoe kun je jouw omzet verhogen met retargeting.
Lees meerDaling bezoekers niet mobielvriendelijke sites
Websites die niet geoptimaliseerd zijn voor gebruik op mobiele telefoons en tablets zien een terugloop in het aantal bezoekers. Dat concludeert Adobe in het Digital Advertising & Social Intelligence Report (Adobe Digital Index) op basis van 900 miljard advertentie weergaven.
Lees meerIs webdesign echt belangrijk voor je website
Je loopt een winkel in waar het stinkt, een stroboscoop aanstaat en verkopers je continu lastigvallen. Als je bovendien niet vindt wat je zoekt, wat doe je dan? Juist; hard wegrennen en hopen dat je daarbij geen ziekte oploopt. Een bezoek aan een slecht ontworpen website kan hetzelfde gevoel geven, compleet met kans op virussen.
Lees meerDe nieuwe kijk op zoekmachineoptimalisatie
Zoekmachineoptimalisatie (SEO) was voorheen eenvoudig te definiƫren. De term SEO klopt tegenwoordig niet meer. Wat is er gewijzigd en wat moet jij veranderen om mee te kunnen? Ontdek het nieuwe SEO.
Lees meer